עמוד הבית » איך לקבל שנה מיטיבה יותר?

איך לקבל שנה מיטיבה יותר?

צילום: pixabay
מה בזמנים קשים: ברכות מרפא לשנה החדשה. לאחר שנה רוויית אתגרים: איחולים לשלווה ותקווה. מילים מחבקות להרגעת הלב הסוער ולהפגת הפחד.

הברכה האוטומטית:
שנה טובה, הייתה ברכה שאולי התאימה עד ה-7 באוקטובר אשתקד. מאז כל העולם שבו אנו חיים עבר מהפך, בו הפכנו כולנו לחטופים שבויים סמויים, ביחד עם 101 החטופים והשבויים נכון להיום. אז איך השנה המוטרפת ההיא, עם השם המפחיד שהתגשם, שקיבלה את כל הברכות האוטומטיות, לא תדביק גם את אחותה הזכה, החדשה, בווירוס המלחמה?

ברכה מהלב:
הדרך המיטיבה, המתחילה בתוך השקט של הלב. איך במצב כאוטי כזה מגיעים לשקט של הלב? בעזרת השם. השם הנעים יותר של השנה ה'תשפ"ה. האם יתכן שנקבל שנה שתשפה = או תפצה אותנו בהדרגה, עד לתקומה המיוחלת? אחרי השנה ששיפדה אותנו ללא רחם, אולי תהיה תשפ"ה שנת הרחמים? במה זה תלוי? בבינת הלב. ביכולת להתגבר ולהתבגר. ביכולת להבין ששנאה ונקמה, מלחמות סרק של אגו מוגזם, מעולם לא הצמיחו שום דבר. סכסוכים ומלחמות לעולם לא יושבו בכוח הזרוע.

צילום: pixabay

 

>>>" שנה לאחר מותו מצאתי מחברות עם טקסטים שכתב " 

מה כן עובד?
רק יישוב דעת, בגרות ויצירת קו ברור בין האתמול שותת הדם מכל הצדדים, עם הרבה סליחה, לבין ההווה שפותח דלת של תקווה ואחווה לעתיד.

קצת דפי הסטוריה שהצליחו לשנות:
זה אולי נשמע בנלי, תמים וילדותי, אך זה קרה כבר בעבר. אך אתם וודאי יודעים, שעד לפני מאתיים שנה דנמרק ושבדיה היו אויבות מושבעות דורי דורות. ברלין עד שנת 1990 היתה מופרדת בחומה בין מזרח למערב וכיום שוקקת חיים צעירים וסטודנטיאליים. אירלנד, היתה מחולקת לצפון ודרום במלחמה עקובה מדם, אנגליה וסקוטלנד, בוסניה וקרואטיה באירופה! וייטנאם צפון ודרום, דרום אפריקה שחורים מול לבנים. ויש עוד המון שלא ציינתי.

צילום: pixabay

נקודת המפנה:
מה הביא אותם להפסקת שפיכות הדמים ולהתחלת חיים משוקמים ומקדמים? איפה חלה נקודת המפנה? איך מביאים אוכלוסיות גדולות להפסיק אלימות ולהתחיל בידידות?

שנת ה'תשפ"ה:
בבקשה, הביאי איתך כוחות מיטיבים רבים, להפוך להיות נקודת המפנה, לסיום מצב המלחמה, החזרת כל החטופים השבויים והנעדרים, לאלתר, השבת כל המפונים לבתיהם והתחלת התקומה של המדינה, הכלכלה, החינוך, השבת שמחת החיים והאהבה, שיאפשרו החלמה מלאה בגוף ובנפש לכולנו, בזכות תעצומות הרוח האנושית. היי ברוכה שנה חדשה, היי בטוחה, מוגנת, בריאה, היי אוהבת ושמחה.
והכי חשוב, שבזכותך נוכל לחזור לישון שינה רצופה וטובה. אמן.

צילום: pixabay

תגובה

הוספת תגובה