עמוד הבית » איך לחבר אתר וורדפרס לגוגל סרצ' קונסול

איך לחבר אתר וורדפרס לגוגל סרצ' קונסול

צילום:PIXABAY
קידום אתרים הוא תחום ענק ומסורבל, שדורש היכרות מעמיקה עם מגוון רחב של אפשרויות שמטרתן לעזור לאתרי אינטרנט מכל הסוגים והתחומים, להגיע רחוק יותר. אחד הכלים הנחשבים בתחום, הוא גוגל סרצ' קונסול. זהו כלי (חינמי) שנוצר על ידי גוגל, במטרה להראות לבעלי אתרים את העמודים והביטויים שאתר האינטרנט שלהם מופיע בהם במנוע החיפוש

באופן טבעי נשאלת השאלה איך לחבר אתר וורדפרס לגוגל סרצ' קונסול כשבכל יום צצים עוד ועוד אתרים על גבי פלטפורמת הוורדפרס הפשוטה כל כך לתפעול. מה הפלא שהפכה פופולארית כל כך בקרב מי שמעוניינים להקים אתר משלהם?

אז איך לחבר אתר וורדפרס לגוגל סרצ' קונסול בפועל?

כאמור, גוגל סרצ' קונסול היא מערכת צד ג' שמטרתה לשפר את ההצגה של עמודי האתר, בתוצאות החיפוש בגוגל. על ידי כך, בעצם נדרש מבעל האתר לבצע קידום אורגני יעיל ומדויק יותר. אם האתר שלך עדיין לא מחובר לכלי, סביר ששאלת את עצמך איך לחבר אתר וורדפרס לגוגל סרצ' קונסול ולמרבה המזל, זה הרבה יותר פשוט ממה שנדמה. בסך הכל יש 3 דרכים שכדאי להכיר:

  • תוסף Yoast – תכירו, זהו תוסף הקידום המוכר והפופולארי ביותר בכל העולם. החיבור שלו לגוגל קונסול הוא מהיר ופשוט, ודורש בסך הכל כמה דקות.
  • Google site kite – תוסף זה מאפשר לחבר את האתר לא רק לגוגל סרצ' קונסול, אלא גם לכלים יעילים נוספים שגוגל מציע; גוגל אדס, גוגל אנליטיקס וגוגל ספיד אינסייט. כל החבילה, בתוסף אחד פשוט!
  • באמצעות האחסון – אולי היא לא הכי קלה ופופולארית, אבל יש שיאמרו שהיא הכי נכונה. בעיקר עבור הגולש ששכח לכתוב www בתחילת הכתובת שלכם, וכדומה. פעולת האימות באמצעות האחסון, כוללת שיטות כתיב שונות לאתרים, כלומר היא מציגה תמונה אמינה ומלאה בכל הנוגע לאתר שלכם, מכמה זוויות.

האם זה באמת כל כך חשוב?

איך לחבר אתר וורדפרס לגוגל סרצ' קונסול אתם כבר יודעים, אבל האם זה עד כדי כך קריטי? ובכן, גוגל סרצ' קונסול יראה לכם ביטויים ועמודים וכיצד הם מופיעים בגוגל. ויותר חשוב – באיזה מיקום. בנוסף, יראה גם נתונים מתקדמים ומעמיקים יותר הקשורים לנגישות האתר, הנראות הכללית שלו, 'בריאותו' (האם עמודים מופיעים כתקנם למשל), ועוד.

אם אינכם יודעים מאיפה להתחיל או בכל זאת הייתם מעדיפים שלא להתעסק עם זה, ההמלצה הטובה ביותר היא כמובן להשאיר את העבודה למקדמת אתרים מקצועית. זו, מכירה היטב את כל האותיות הקטנות והטריקים שיעזרו לקדם את האתר ולהביא אותו רחוק יותר, באופן הכי יעיל ומקצועי שיש. ואתם? תוכלו להקדיש את הזמן שלכם לפיתוח עסקי, לסגירת עסקאות, ליצירת מוצרים חדשים ושאר האלמנטים הכל כך חשובים שבעל העסק חייב להתמקד בהם באופן שוטף.