עמוד הבית » איך לבחור בגדים לגברים?

איך לבחור בגדים לגברים?

צילום: FREEPIK
שוק האופנה היה בעבר נחלתן הבלעדית של הנשים, עד היום כשישים אחוזים משוק הבגדים הוא בגדי נשים ורק השאר מופנה לגברים. עם זאת לגברים תמיד היה חשוב להיראות טוב בבגד שהם לובשים, הדבר לא השתנה במהלך השנים והוא רק הולך ומתחזק כיום. אז איך לבחור את הבגד המתאים בשבילכם? על כל זה נענה במאמר הקצר שלפניכם.

מידות גוף

מידות הגוף שלנו הם אחד הפרמטרים הבסיסיים והחשובים ביותר לבחירת הבגד המתאים, זה חשוב גם מבחינת המראה המחמיא שתרצו להתאים לעצמכם וגם מבחינת הנוחות של הבגד.

התאמת הבגד למידת הגוף שלנו מוכרת לנו בדרך כלל בגודל הבגד, המידה שלו. למשל בגדים במידות מדיום, לארג' או מספרים כמו 32, 40 ועוד. משמעות הגדלים משתנה לפי ארץ הייצור של הבגד מכיוון שמדינות שונות משתמשות בסוגי מידות שונות לבגדים.

יש התאמות נוספות של הבגד למידת הגוף שלכם מבחינת הצורה של הגוף. לגוף האדם יכולות להיות צורות שונות, יש כאלו שהם רזים וארוכים, יש אנשים בעלי מבנה גוף 'משולש' או 'משולש הפוך' וכן הלאה.

התאמת הבגד לצורת הגוף לאו דווקא כוללת בתוכה מידה מסוימת אלא גם התחשבות בגזרות השונות (למשל 'slim, fit' ועוד). בנוסף לכך התחשבות בדוגמאות המודפסות על הבגדים כמו למשל פסים אנכיים המתאימים לבעלי גוף משולש ונותנים אשליה של גוף ארוך יותר.

עונה

גם העונה בשנה היא פרמטר חשוב בהתאמת הבגד אליכם. גם פה הפרמטר הזה חשוב גם בשל הנוחות וגם בשביל הסטייל.

כמובן שמבחינת נוחות חשוב שהבגד יתאים לעונת השנה, לא תרצו בגדים חמים מדי בקיץ וקצרים מדי לימי החורף הגשומים.

מבחינת הסטייל, הצבע והדוגמא של הבגד חשובים גם הם וגם הם יכולים להשתנות לפי עונות השנה. בחורף אנחנו בדרך כלל נלבש גוונים כהים יותר כאשר בקיץ לעומת זאת הבגדים יהיו בהירים וצבעוניים.

סוג המקום והאירוע אליהם מתלבשים

הגענו לפרמטר האחרון – חשוב מאוד לדעת להתאים את הבגד שלכם לסוג האירוע אליו אתם הולכים. כאן צריך חוש אופנה די מפותח, בוודאי כשמדובר בניואנסים עדינים.

כל אחד יכול לדעת שלא להגיע לראיון עבודה עם בגד ים אבל עד כמה כדאי להתלבש בבגד מכובד לדייט? או דווקא לבוש קזואלי יתאים יותר? את זה יש להחליט לפי האירועים השונים אליהם אתם מגיעים.

מי יעזור לכם למצוא את הבגד המתאים?

אז אם הגעתם עד לכאן, אתם בוודאי מעוניינים בלמצוא לעצמכם בגדי גברים שיתאימו במיוחד בשבילכם. כמו שהבנתם לבחור בגד בשבילכם זה לא עניין פשוט ויש פרמטרים רבים המשפיעים על ההחלטה.

אם כך כדאי לכם להכיר את האוסמן, חנות בגדים לגברים בעלת סניפים הפרוסים בכל רחבי הארץ. החנויות של האוסמן יספקו לכם את כל סוגי בגדי הגברים והאקססוריס הנלווים להם כך שתוכו להתאים את המראה שלכם לכל מקום שתלכו אליו ובכל עונה שהיא.